Bestuursleden bij Stichting Noaberhulp.

De Stichting Noaberhulp zoekt nieuwe enthousiaste en betrokken bestuursleden om ons team (van 5) te completeren. Mogelijke nieuwe bestuursleden beschikken over algemene bestuurlijke vaardigheden en hebben affiniteit met de vrijwillige terminale thuiszorg. Eén bestuurslid zal, na een gedegen inwerkperiode, de taken van secretaris op zich nemen. Daarnaast zoeken we een bestuurslid met het profiel die marketing en communicatie voor zijn/ haar rekening neemt. Voor deze vacatures vragen wij bij voorkeur betrokkenheid in de regio, kennis van het vakgebied en/ of de zorg.

Heb je interesse voor het werk van onze stichting en wil je samen met ons het beleid in de komende jaren vormgeven, stuur dan je motivatie en CV naar: v.zevenhuizen@parview.nl. Heb je vragen dan kun je bellen met Viola Zevenhuizen (06-21263258) De gesprekken met kandidaat-bestuursleden zullen in de oktober/ november plaatsvinden.

De Stichting Noaberhulp biedt aanvullende hulp bij mensen die, in de terminale fase van hun leven, in hun vertrouwde omgeving willen blijven. Onze coördinator zorgt voor de inzet van circa 25 vrijwilligers. Deze vrijwilligers ondersteunen de aanwezige mantelzorgers. Wij bieden onze diensten aan in de gemeenten Zutphen, Lochem, een gedeelte van Bronckhorst (Vorden en Steenderen) en het centrum van Brummen.